Concentratieproblemen, wat te doen?

Ik merk aan mezelf dat sinds ik in de puberteit kwam, ik steeds afgeleid raak en denk aan sexuele dingen, ook is het zo dat ik hierdoor minder goed kan concentreren en mijn piemel meer dan 3/4 van de dag naar me kijkt. Wat is er aan de hand?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Iedereen die in de puberteit komt, krijgt last van gierende hormonen door het lijf. Daarbij is het niet zo gek dat je vaak last hebt van een Lange Jan, maar 3/4 van de dag lijkt me wel erg veel. Als het een obsessie wordt, kun je misschien beter hulp zoeken bij een psycholoog o.i.d. Probeer anders je gedachtes niet uit te lokken en zorg een tijd voor genoeg andere afleiding, zodat je de focus verlegt en later op andere, belangrijkere dingen kunt gaan concentreren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee.

Andere antwoorden (2)

Een natuurlijke ontwikkeling, echter is 3/4 van de dag wel heel veel. Stel Lange Jan vaak genoeg tevreden, dan vraagt ie over het algemeen wat minder aandacht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi gezegd ;)
Zorg dat je druk ben met andere dingen : als ik druk ben met nieuwe spellen of hobby 's of zo dan denk ik niet meer aan seksuele dingen.
Als ik me verveel dan begin ik vaak op het internet te zoeken tot ik weer seksuele afbeeldingen krijg en tja ,.. dan is het weer zo ver.
Dus download (ow wacht ) koop een nieuw spel xD en laat je niet vervelen.