Ik heb naast het bekende Sonja Bakker dieet de eerste weken ook chroom geslikt ,ik kan niet zeggen dat het hielp en dat mijn hongergevoel minder werd :).
Nadat het potje leeg was viel ik net zo hard af zonder de pillen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Chroom is geen afvalmiddel. Het is een mineraal dat voorkomt in voedingsmiddelen met een hoog suikergehalte en dat kan helpen om die suikers te verwerken. Het wordt doorgaans weggeraffineerd uit die suikers waardoor er een tekort kan ontstaan. Daarom wordt het soms aanbevolen als hulpmiddel om af te vallen maar het is natuurlijk veel beter om minder geraffineerde voedselproducten te eten zoals volkorenbrood dan het mineraal later weer toe te voegen.