Hoe lang duurt het voordat je aan nicotine verslaafd raakt?

Als je wiet rookt met een beetje tabak, hoe lang duurt het dan voordat je verslaafd raakt aan de nicotine? Ik blow nu 2 maanden en ik wordt nog niet echt verslaafd heb ik het idee

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (3)

Nicotine is niet verslavend. Je denkt gewoon dat het verslavend is, zolang jij niet denkt dat het verslavend is blijft het ook zo.

En over blowen ga ik niets zeggen, dat is helemaal aan jou
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou en of nicotine verslavend is. Zouden dan al die pogingen van miljoenen mensen die gepoogd hebben te stoppen niets te betekenen hebben?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nicotine is een van de meest verslavende stoffen die er bestaan.
Je zou het zelf kunnen testen door een week niet te roken. Als je daar geen last van krijgt, ben je nog niet verslaafd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij sommige middelen, zoals nicotine, kan een verslaving binnen enkele weken ontstaan.