Is de kans aanwezig dat ik een (lichte) hesseschudding heb?

Vannacht hard me hoofd gestoten tegen de muur, en sinds vanmorgen last van klein beetje duizeligheid, misselijkheid, vermoeidheid en hoofdpijn....heb ik een hersenschudding? volgens sites van internet hoort dit allemaal bij de symptomen van een hersenschudding

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Zo te lezen heb je alle symptomen. Ga niet langer twijfelen of googelen maar bel even naar de huisartsenpost om te overleggen.
Als je een lichte hersenschudding hebt is het niet verstandig om alleen te zijn.
Het kan ook best zijn dat je voor vannacht een wekadvies krijgt, dan moet je elk uur of elke twee uur even wakker geschud worden om te kijken naar je responses.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De kans is er natuurlijk, maar alleen een arts kan dat beoordelen. Dus gauw daar maar naartoe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt alle kenmerken van een hersenschudding ik zou even naar de huisarts gaan om te vragen wat je het best kan doen. ook al is er uiteindelijk niks aan de hand het is tog beter dat je even gaat!!!

suc6