Kun je er achter komen of je je leven al eens eerder geleefd hebt???

Als je geïncarneerd bent zou je het dan weten of erachter kunnen komen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat zal alleen kunnen door je onder hypnose te laten brengen en dan in de tijd terug te keren....
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan dus niet... Dat is ook niet de bedoeling. Wat wel mogelijk is, is dat je aangeleerde vaardigheden (op alle mogelijke gebied) uit je vorige levens meeneemt naar dit leven. Frappante voorbeelden hiervan zijn de muzikale wonderkinderen, of... de kinderen die in 'no time' een gymnasium doorlopen! Deze 'wonder' - kinderen zijn heel snel terug gekomen (gereincarneerd) waardoor de aansluiting met de huidige maatschappij / samenleving nog 'overeind' / 'in tact' is gebleven. Echter, doorgaans verstrijkt er veel aardse tijd alvorens men weer reincarneert en meestal worden je herinneringen aan voorgaande levens stevig 'gefilterd' , zodat je ze niet kan herinneren (hetzij heel vaag....), maar goed ook!!!!
Als je nek op onverklaarbare wijze afgeeft en je bijgevolg altijd zwarte kraagjes hebt ben je in een vorig leven misschien kolenboer geweest, maar het is wetenschappelijk moeilijk te onderbouwen.