Hoe komt het dat ik mijn vingers zo ver naar achter kan doen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Brrrr al zeg ik het zelf.

Er was laatst een vraag gesteld over een duim (uit de kom:). Ik weet nu hoe dat komt.

Maar ik kan ook me vingers naar achter doen. Iedereen uit mijn klas kan het niet ..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

wellicht heb je een milde vorm van hypermobiliteit. Dan zijn de gewrichten overbeweeglijk. Kijk ook voor een mooie foto naar de url!

Toegevoegd na 41 seconden:
en met mooi bedoel ik duidelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

door het feit dat jij vroeger veel rek en strek oefeningen hebt gedaan met je handen, hierdoor werden de pezen en/of de vingerkootjes "getraind" om deze positie' te kunnen bereiken, met dit resultaat als gevolg.
dit kan ook genetisch bepaald zijn, is er iemand in jouw familie die dit ook kan ? dan heb je 't in je genen en / of in je botstructuur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een vriendin die dat ook geeft, heeft te maken met je spieren.. Vermoedelijk ben je ook erg lening en is een voet die omslaat veel sneller genezen dan bij iemand anders.., wel opletten als je een baby krijgt of zo !!! Mijn vriendin hield hier een erg losse buik aan over ..