Is geur uit plastic slecht voor je gezondheid?

Ik heb een soort plastic / rubberen gym gekocht, en die geur ruikt echt sterk naar plastc. Ik weet dat het wel weg gaat maar is die geur slecht voor je, als je het vaak in ademt?

Toegevoegd na 19 seconden:
gym bal

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

De ontbranding ervan wel.
Maar de normale wat ze ook wel 's NIEUWE geur noemen niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Alleen als je plastic verbrand is het slecht voor je (voor d rest ruikt plastic nergens naar dus niet schadelijk)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt zoveel verschillende soorten dat is dus sowieso lastig. Maar hoe je het ook went of keert, als je iets ruikt betekend het dus dat er iets van die stof in je neus zit.