Mijn schoonpa is verslaafd aan zijn iPhone hoe help ik hem hier van af?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
kunnen jullie gezellig samen via de iPhone berichtjes sturen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou je hem er af willen halen. Als die man daar plezier in heeft dan laat je hem toch !
Kimath
12 jaar geleden
Misschien is hij wel jaloers..
Amadea
12 jaar geleden
Is dat niet nogal absurd, "smart"man, dat jij gaat bepalen dat de vader van jouw vriendinnetje minder met zijn iPhone bezig moet zijn. Terwijl je zelf ook zo'n apparaat hebt....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is niet serieus haha ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom zou je dat willen, laat gaan als de lol eraf is gaat het vanzelf aan de kant.

Antwoorden (9)

een blok op sex-sites zetten ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De iphone van hem afpakken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Z'n 'goeie vraag!' app verwijderen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stiekem wachtwoord veranderen :) en zoals hier boven staat alle porno sites blockeren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oplader verstoppen of er een ww op zetten die hij niet weet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
aan je schoonma vertellen dat het moet stoppen natuurlijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet.

pas bij een cocaïne verslaving kan je gaan nadenken of het goed is om in te grijpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
... Alcohol- en/of seks- en/of eet- en/of rookverslaving niet dan?.. -
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik noemde een voorbeeld van een problematische verslaving
bedenk een leuke nieuwe hobby voor hem! Of laat hem zelf een lijst maken met alle andere dingen die hij leuk vindt om te doen en laat hem er elke keer 1 van doen zodra hij op zn iPhone wil. :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
verslaafd is een zeer ernstig iets.
gezien het feit dat er ergere dingen zijn dan even niet de aanspreekbaarheid van je schoonvader hebben zou ik zeggen, laat gaan tot de lol er van af is.

is hij echt verslaafd, dus het ding in de oplader doen en gewoon door gaan, dan moet je hem misschien eens aanspreken.

als je dat al gedaan heb kan je nog steeds het beste wachten en zo vaak mogelijk laten weten dat het hinderlijk is.
er is volgens mij nog geen iphone therapie.
succes

(de lol gaat er echt nog wel vanaf. ik heb 3 maanden met het ding vergroeid aan mijn handen geleefd.)