Gemiddeld 8 à 9 uur maar dat verschilt per mens het ene mens heeft 10 uur slaap nodig en het andere maar 7
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

8 a 9 uur slaap is voldoende
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat verschilt sterk per persoon. Rond de 9 uur is het beste.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voldoende slaap is het aantal uren dat je nodig hebt om fris en wakker op te staan. Dat wisselt per persoon. Een gemiddelde is een uur of acht. 2200/2230 naar bed en rond 0630/0700 uur weer op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Of natuurlijk om half twee naar bed en om half elf op... Mijn ritme vaak een beetje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het weekend alleen zeker?
8 Uur is gezond om als tiener goed te kunnen presteren (op school).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben 16 en heb er echt 10 nodig. Als ik minder slaap heb ben ik super moe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor een 16 jarige is 9 a 10 uur slaap, vervelende is wel dat op die leeftijd je later moe wordt, dat is normaal waardoor je ook later pas weer wakker wordt (als je wekker niet af zou zijn gegaan). Op somige scholen in Amerika houden ze hier al rekening mee door later te beginnen. Moet er wel bij zeggen dat je op je 16e wel heel snel hersteld van een nachtje minder slaap, dat wordt daarna langzaam minder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik wou dat ik op zo'n Amerikaanse school zat, heerlijk!