Wat te doen als iets van bol.com niet is geleverd

Ik zou bijna een week geleden iets binnenkrijgen, heb nog niets gehad. Heb een bewijsmail dat ik het heb besteld. Waarschijnlijk hebben die grafburen(sorry maar een beter woord heb ik niet voor hun over) het want de post bezorgd hier altijd (express) verkeerd door wat voorvallen met de buren en met de postbodes. Maargoed ik heb geen bewijs wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
53.1K

Antwoorden (6)

Gewoon even bellen of mailen en de situatie uitleggen. Bol.com is een topbedrijf met goede service dus ze zullen je echt niet in de steek laten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het telefoonnummer is 0900 – 2025 438 (€ 0,15 pm)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou die goeie service heb ik nog nooit ontdekt.
Zelf het incassobureau gaf mij te kennen dat die blondjes achter de telefoon niet veel snapte van de toko... Mijn advies zou zijn, bellen. Want als je mailt krijg je enkel standaard opgemaakte emails terug. Nog net niet automatisch gegenereerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb al wel de goede service mogen meemaken, gewoon bellen inderdaad, en op een niet-beschuldigende manier vertellen dat je het niet hebt gekregen, komt vast goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook eens, zonder veel moeite, mijn geld terug gekregen toen in een tweedehands boek had besteld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je dan gewoon domme pecht hebt gehad Wisl. Want mijn ervaringen zijn toch echt goed te noemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt als muziek in de oren :)
Volgen van uw bestelling
U kunt de status van uw bestelling vinden in uw account. Onze bestellingen worden binnen Nederland bezorgd door Post NL en Post NL Pakketten, met uitzondering van televisies. Als een zending vanwege het formaat niet door de brievenbus past of een hoge waarde vertegenwoordigt, wordt het als pakketpost verzonden. In dat geval vindt u in de bestelstatus van uw bestelling meestal een 3S-nummer. Met dit nummer kunt u op de site van PostNL www.tracktrace.nl het verzendtraject van uw pakket volgen. Pakketten worden over het algemeen later op de dag bezorgd dan de brievenbuspost.

Dit staat o.a. op de website bij "Veelgestelde vragen "

http://www.bol.com/nl/m/klantenservice/afleveren-bestelling/index.html#verzendkosten

Verder kunt U de fout - mocht het bij Uw K## buren zijn afgegeven- bij PostNL Pakketten leggen,want er is bij U blijkbaar geen "wit briefje" o.i.d. in de bus gegooid met de mededeling,waar het is afgegeven en op welke datum.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
neem idd contact op met bol.com en met het bedrijf waarvan de postbode is bv tnt (er zijn tegenwoordig meerdere postbedrijven) en geef aan dat er bij de buren geen post mag worden bezorgt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bestel vaak dingen bij Bol.com. Nu is het mij opgevallen dat ik vaak enveloppen krijg die bij een hoekje opengemaakt zijn. Er is dus in gekeken of er iets van waarde in zit. Hierdoor vermoed ik dat er bij de post ook regelmatig iets "verdwijnt".
Een enkele keer komt een bestelling niet aan. Bol.com doet hier niet moeilijk over. Even melden dat je je bestelling niet ontvangen hebt. Je hoeft de rekening niet te betalen en moet het product opnieuw bestellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou even kunnen informeren bij de buren of zij je pakketje hebben en zo niet even Bol.com bellen en zeggen dat je het niet hebt gehad. Dan krijg je waarschijnlijk gewoon een nieuwe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo snel mogelijk bij Bol melden dat je het niet ontvangen hebt, liefst via een aangetekende brief zodat je ook kunt aantonen dat je het gemeld hebt en bewijs hebt dat zij dat bericht ontvangen hebben.
Ik ben jaren bezig geweest met zoiets, compleet een incassobureau, later een ander incassobureau, dat me maanden terug dreigde met dat mijn verweer niet serieus genomen kon worden en dat ik 'maatregelen' kon verwachten. Intussen heft Bol me geen enkele keer kunnen aantonen dat mijn bestelling daadwerkelijk is afgeleverd, ze zeggen het verzonden te hebben, dat geloof ik direct, maar waar de bestelling daarna gebleven is?
Intussen kan ik niets meer bestellen bij Bol, zelfs niet als ik direct betaal. Dus ik ben wel teruggekomen van die 'goeie service' van dat bedrijf.