Word ik nu denk je ongesteld?

Ik ben al 4 jaar aan de pil en ik wou even een maandje kijken hoe het ging met m'n huid als ik zou stoppen. Nu heb ik dit 3 weken volgehouden want ik heb meteen weer een vette huid enzo, dus ik heb maar weer naar de pil gegrepen.
Zal ik nu toch over een week ongesteld worden of pakt mijn lichaam die pil wel snel weer op?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
slik je de pil altijd 'door' of hou je een stopweek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik slikte de pil altijd 2 strips en dan een stopweek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je drie weken bent gestopt en je bent weer begonnen dan wordt je gewoon weer ongesteld als je pilstrip op is.

Antwoorden (1)

Lees de bijsluiter en kijk hoelang het duurt voordat je effect krijt. En anders... Afwachten!