Waar (op welke website) kun je zien hoeveel je "hoort" te wegen?

Er bestaan talloze site's waar je, je BMI kunt berekenen. Maar bestaat er ook een schema waarin je kunt zien, hoeveel je hoort te wegen in verhouding met je leeftijd/gewicht en lengte? (Alvast bedankt!)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat jij bedoelt is de BMI maar dan grafisch weergegeven, dunkt mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks!

Het beste antwoord

Volgens mij bedoel je zo'n schema

http://www.jelsma.uwpraktijkonline.nl/images/uploads/10818_nl_editor%20photo8.jpg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met een grafische weergave ben je al een eind op weg maar ik ga je, bij nader inzien, toch de tip geven om eens onderstaande calculator te bekijken. Daar kun je wat meer mee omdat BMI, de verhouding tussen lengte en gewicht, lang niet alles zegt. Ook de leeftijd speelt een rol. De BMI moet bij kinderen heel anders worden geïnterpreteerd.