Ga naar de sportschool of ga naar je huisarts toe en vraag hem/haar wat je kan doen om breder te worden.
Sterkte ermee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook iedere ochyend opdrukken ofzo.. In het geval dat een puber bent hoort dit erbij en het gaat later wel weer weg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elke dag bij de burger king of mcdonalds eten. Ontbijt, lunch en avondeten.

Binnen een maand of 2 ben je dan een stuk breder!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha! Ik denk dat de vraagsteller breed op de schouders bedoeld hoor XD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een aanname van mensen. Maar misschien bedoeld de vraagsteller dat helemaal niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Achterlijk antwoord dit!! Spieren kweken! Niet gaan fastfooden da werkt niet! De beste sporters/bodybuilders eten ook gezond
Ha, die Sergi3ajax;

Aangezien ik je leeftijd niet ken raad ik je geen sportschool of krachthonk aan. Ga intensief zwemmen en/of roeien, dat werkt net zo goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om wat breder te worden zou je kunnen trainen. Schouders, Rug, Borst en Armen. Indien je echter nog heel jong bent, kun je natuurlijk nog niet aan de gewichten gaan hangen, zoals Arnol Zwarschenegger dit deed in zijn tijd.

Je botstructuur zal echter niet breder worden. Mannetjes die aan bodybuilding doen, hebben simpelweg een berg spiermassa op hun schouders zitten.

Als je erg jong bent (onder de 16) is het aan te raden om dan eventueel kinderfitness te doen, onder begeleiding. Het voller worden gaat dan ook een klein beetje vanzelf, naarmate je wat ouder wordt.

Vooralsnog, blijft het sporten het beste uitgangspunt. Je kunt ook thuis al een hoop doen met verschillende oefeningen.

Heel veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als het sporten niet snel resultaat oplevert, dan moet je de truucendoos openen. Welke kleding camoufleert wat betreft model en kleur.
En in elkaar gedoken gaan lopen om kleiner te lijken helpt niet, krijg je op den duur alleen maar last van
anneliez
12 jaar geleden
Vooral geen kleding dragen die je nog dunner laat lijken. Draag dus strepen in de breedte en niet in de lengte. Draag kleding met grote applicaties zoals grote zakken bijvoorbeeld. De sporttips heb je al gekregen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan opdrukken. Als je je armen dicht bij elkaar houd (even breed als je schouders) dan train je de armspieren. Hou je je armen breed (buiten je schouders) dan train je je borst en schouder spieren. Veel succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om je boven lichaam breder te maken kun je idd veel krachttraining doen voor je boven lichaam. Om breder te worden dien je voornamelijk je schouders en borst te trainen. Ook je rug niet te vergeten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit hoort allemaal bij de puberteit, normaal groei je tussen de 12-16 veel in de lengte, en daarna in de breedte. Maar je kan natuurlijk ook je schouders/armen trainen, daar word je ook breder van...