werkt een milon cirkel echt?

ik las net in een foldertje over milon cirkel.

word je buik daar echt strakker van?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6K

Antwoorden (2)

Nee, dingen die beweren vet te verbranden of strakker te maken werken niet. Alleen veel trainen en oefeningen doen helpt wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kwam onderstaand bericht op een forum tegen.
Het is stof tot nadenken:

"Hallo,

Ik ben op zoek naar personen die ook zijn opgelicht door deel te nemen aan het fitnessprogramma Milon Cirkel bij Easy Fit.

Dit programma van 90 dagen beloofd bij GEEN RESULTAAT GELD TERUG maar als je opzegt krijg je alsnog 24 maanden abonnementsgeld doorberekend.

De directie beantwoord de emails niet en zijn niet telefonisch bereikbaar.

Er zijn diverse mensen gedupeerd en ben op zoek naar meer gedupeerden zodat we gezamenlijk actie kunnen ondernemen tegen de directie."

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik vermoed dat als je wél gewoon het hele programma volgt het wel kan werken, maar je moet dus oppassen waartoe je je verbindt wat betreft abonnement.