Kun je je ontlasting voelen door je buik heen?

Ik kan dit dus wel voelen , ik voel er een niet erg dikke kange sliert zitten. Ik vraag me dus af of dit wel echt poep is, nadat ik gepoept heb is de weer weg, hebben meet mensen dit? Vooral als ik lig met mijn buik ontspannen voel ik dit

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Epic!

Het beste antwoord

Ja ontlasting in je buik kan je heel goed voelen als je niet al te dik bent. Je kunt zo een heel stuk van de darm vervolgen als je al even niet naar de wc bent geweest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je ontlasting dik is en je hebt een normaal postuur kan je die door de buik heen voelen. Als je erg dunne ontlasting hebt niet zo snel.