Wat is dit?

Gisteren heb ik al een vraag gesteld over een pijn die ik aleen week lang voel in mijn linkerbovenbeen. Vlak onder mijn lies en het trekt door naar mijn knie. Mij werd geadviseerd om hiermee naar de huisarts te gaan.
Ik hebdit dus gedaan maar kwam niet verder dan de assistente die een paar vragen stelde toen concludeerde dat het spierpijn of een spierontsteking was en zei om de vier uur iproprufen nemen. Nu voel ik sinds deze middag pijn in mijn linkeroksel. Het doet vooral pijn als ik erop druk. Ik weet niet zeker of ik en bultje of knobbel voel maar wel zoiets, alsof het opgezet is.

Zou dit verband houden met mijn linkerbeen of is het toeval? Ik kan maandag pas weer naar de doktor.

Iemand please?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maandag? dan is het 2e pinksterdag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha sorry goeie !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En ik voorspel morgen een nieuwe "wat is dit"

Het beste antwoord

Lijkt wel of je last hebt van je lympklieren, gebeurd vaak dat ze opspelen als je een infectie hebt.Je kunt het even aanzien en als het niet over gaat maandag terug naar de huisarts. Je mag er op staan je klachten door een arts te laten beoordelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt altijd nog naar een huisartsenpost gaan als het een noodgeval is. Maar ik zou maandag afwachten. Tenzij de pijn erger wordt. Dan zou ik direct gaan. En netjes de ibuprofen slikken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies, en een EHBO bestaat ook nog steeds.
Pijn in de oksel, zeker als er een verdikking of knobbeltje te voelen is duidt meestal op een reactie van de lymfeklieren. Iets dergelijks kan er ook bij je lies aan de hand zijn. Zie en/of voel je duidelijke banen in je arm of been lopen dan is het vrijwel zeker een ontsteking. Als het niet erger wordt kun je het even afwachten tot na het weekend maar als het wel erger wordt en zeker als je koorts krijgt zou ik contact opnemen met de huisartsenpost.