Hoe train je je oog spieren snel?

Het liefst met simpele oefeningen in een korte periode.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik wil ze trainen om langer te kunnen lezen, ik heb geen bril en die heb ik ook niet nodig. het gaat er enkel en alleen om dat ze snel moe worden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wat is daar het nut van?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ik het nodig heb misschien?

Antwoorden (2)

Met google is het een en ander te vinden.

Oogtrainingskaarten
Om je gezichtsvermogen te verbeteren gebruik je oogtrainingskaarten om mee te oefenen. De verschillende eigenschappen van je ogen en het zien word je bewust door training met de kaarten. Daardoor verbeter je de kwaliteit van je zien en leer je beter zien zonder bril.

Hier een van de links.
http://home.planet.nl/~ruite297/Eye_Tools_producten/Product_Oogtrainingskaarten.html

Toegevoegd na 16 minuten:
na je toevoeging: als ze snel moe worden zou het toch nuttig kunnen zijn om even en ogentest te laten doen.
Misschien heb je iets vermindering van zicht of zijn je ogen droog. Moeheid van je ogen zègt iets...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je ogen moe worden betekend het dat je ze teveel moet inspannen je zou na de opticien kunnen gaan en je ogen als nog eens laten testen maar dan nadat je een uur achter je scherm hebt gezeten en het liefst op het eind van de middag
en je hebt tegenwoordig ook brillen om je ogen te laten ontspannen je zou het meteen eens kunnen vragen