Hoe kan je je ongesteld uitstellen als je al geworden bent?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk ook eens hier: http://www.goeievraag.nl/vraag/menstruatie-paar-dagen-uitstellen.12956

Antwoorden (2)

Dan kan het niet meer....Door het doorslikken van de pil kan je het uitstellen, maar zodra je eenmaal begonnen bent, kan je er helaas niets meer aan doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 heerlijk 40 weken geen last van :)
kan niet, als je eenmaal ongesteld bent kun je het niet meer "stoppen"