Help: Bruine plekken door ambre solaire, bruinen zonder zon.

Ik heb een spray onevenredig gebruikt en gaan slapen, ik ben nu net een lapjeskat.

Hoe krijg ik dat eraf, of moet het echt slijten.
Ik vind het wel grappig, maar ben aan het solliciteren ...

Ps: Een grapje mag hoor, zo lang er ook iets bruikbaar tussen staat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak hebben ze een maximale tint (bruin) ben je een held !nog een x en dan netjes . Ps pas op droge plekken ,binnen kant hand nagel riemen enz pakken soms heftig .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha... goeie Fiederieke...
En euh kapperkort... ik weet het, schrobben met pure zeep en de ruwe kant van afwassponsjes...

Het beste antwoord

Werken bovenstaande methodes niet dan zijn er nog speciale self tan removers te koop.

Het merk St. Tropez en Modelco bieden deze aan.
St. Tropez koop je onder andere bij Skins Cosmetics, Modelco wordt verkocht bij enkele filialen van Ici Paris en in de webshop.

http://dandelion.punt.nl/index.php?r=1&id=428926&tbl_archief=1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Siska, uw wijsheid kent geen grenzen... + je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga morgen onmiddellijk naar ici paris om zoiets te halen, ondertussen schrobben die handen met veel zeep, en een paar keer douchen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha, wijsheid....
Ik zou eerst maar eens telefoneren naar de Ici Paris in jouw buurt, want ze hebben het niet overal.
Bedankt voor het +je en succes :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks !

Andere antwoorden (3)

Veel scrubben. Niet heel hard, vooral lang. Verder slijt het ook.
Je kunt het bedekken tijdens je sollicitatie; donkere panty of gewoon broek. Lange mouwen (wel een dunne stof met dit weer), en dekkende foundation opdoen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staat je vast leuk Newby, zo'n donkere panty..
Helemaal weg krijg je het niet, het zal iets minder worden maar wegtrekken duurt echt zeker een week. Zorg in ieder geval wel dat je uit de zon blijft want dan wordt het nog erger! Heb je het in je gezicht dan zou je voor je sollicitatie een camouflage crème kunnen gebruiken! Heel veel succes en troost je met de gedachte dat ik er zelfs twee keer zo bij heb gelopen!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heb je van die witte wonder sponsjes in huis,daar kun je lichtjes mee over je huid wrijven. Wel eerst het sponsje nat maken.
Ik haal hier altijd de haarverf mee van mijn voorhoofd als ik mijn haar heb geverfd. Niet te hard wrijven want ik heb eens een brandwondje opgelopen door er te hard mee te boenen.
Succes met solliciteren!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je , +