Hoe groei je sneller of wat laat je groeien? (lengte)

Door wat groei je sneller? Bijvoorbeeld eten of bepaalde vitamine, iemand idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Spinazie

Antwoorden (2)

Ja er wordt weleens gezegd dat je dan veel vitamine B moet eten en je kunt daarvoor ook speciale pillen slikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat werkt niet.
Helaas moet ik je teleurstellen. Je lengte niet te beinvloeden door voeding of beweging (ik denk dat je in die richting denkt). Natuurlijk is een gezonde voeding en veel beweging wel heel belangrijk voor je. Dus gewoon goed eten, lekker sporten, genoeg nachtrust, en het komt vanzelf goed.