Waarom krijg je van wiet roken rode Ogen

Waar krijg je van gewoon roken dat niet want mij lijkt roke is roke ik doe het zelf niet maar mense op school wel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

De emotie worden door drugs ver sterkt en dus als je moe of overspannen bent dan krijg je rode ogen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moe zijn is geen emotie ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klink klare onzin !!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Simpele ziel...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgensmij gebruik je zelf niet...?
Door de hoeveelheid thc die vrij komt bij wiet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En waarvoor was die min dan ..?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, logisch dat het door thc komt! maar waarom? waarom krijg je geen rode ogen als je nicotine binnenkrijgt?
Cannabis behoort tot een groep stoffen met als moeilijke naam "anti-cholinergische" middelen. Dit veroorzaakt het effect als droge mond, rode ogen etc..