Ik heb een dringende vraag. wij gaan vandaag naar oma en dat is ongeveer 5 kwartier rijden.ik ben wagenziek dus ik wil primatour weer slikken.leesverd

Er staat namelijk op dat het moeheid kan opwekken.
ik had het 2 keer terug ook geslikt maar dat is al weer een jaar geleden dus ik weet niet of ik duf was of dat het wel mee viel.
en vorige keer hadden we een feestje en toen had ik het niet geslikt. ik was misselijk! maar ik heb vandaag weer een feestje bij m'n oma. moet ik em wel slikken of niet? heeft iemand er ervaring mee??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En? Hoe is het gegaan?

Antwoorden (4)

Wel slikken. Bijwerkingen van dit soort producten zijn niet alleen persoon afhankelijk, maar ook situatie afhankelijk. De ene keer kan je veel meer last van bijwerkingen krijgen dan de andere keer. Als er eenf eestje achteraf is, dan ben je misschien een beetje duf. Dat is jammer. Maar het is nog vervelender als je jezelf onderspuugt in de auto!

Als je het niet neemt: Zorg er voor dat je voorin de auto komt te zitten, en naar buiten kan kijken. Ga niet zitten lezen oid. Dan is het risico op wagenziekte veel kleiner.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel slikken, tegen mij werd de vorige keer gezegd neem 2 tabletten, nou ik ben letterlijk in slaap gevallen onderweg en bij aankomst. Hou het op 1 tablet en verhoog niet!

Toegevoegd na 44 seconden:
Als je tenminste niet in slaap wilt vallen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb in mijn zwangerschap van die
Pilletjes geslikt omdat de medicijnen voor de misselijkheid niet meer werkte na vier maanden. Ik had niet die primatour die werkte niet maar gewoon het huismerk.. Die werkte super! Een tip dus:-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou tegen wagen ziekte ook eens wat anders kunnen proberen. Mijn moeder deed me altijd een watje in 1 oor.
Hoe het werkt weet ik niet, het zal wel met het evenwichtsorgaan te maken hebben, maar het werkt wel.