hoe stop je met de slappe lach?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hee, dat zou ik eigenlijk ook wel eens willen weten, ik heb zelf ook heel vaak de slappe lach en geen idee hoe ik dan weer moet stoppen!

Antwoorden (4)

Wachten tot het overgaat, eventueel de ruimte waar je bent verlaten. En meestal heb je het met 2 personen, dus zorg dat je de ander even niet meer ziet. Ben bangd at zelfs aan iets droevigs denken, of denken aan de straf die staat op verstoren van de les niet helpt om te stoppen
anneliez
12 jaar geleden
De slappe lach kan je niet meteen stoppen, daarom heet het ook de slappe lach. Je kan misschien je ogen fixeren op een vast punt in de ruimte waar je verblijft, en proberen om aan iets anders te denken...

Toegevoegd na 10 minuten:
Maar hieronder zie je dat er soms echt niéts aan te doen is. Zelfs politiekers hebben er last van :)

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediatheek/ookdatnog/1.965788
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geniaal filmpje!
Waarom zou je willen stoppen met de slappe lach? Alleen maar leuk toch? Tenzij het natuurlijk geïrriteerd kan werken, maar zodra ik boze gezichten van mensen zie is mijn slappe lach ook al spontaan verdwenen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan, als je het gaat tegenwerken dan lig je alleen maar meer in een deuk.

Maar als je het kort wilt houden, dan denk ik dat je er gewoon voor moet gaan, keihard lachen gek doen, dan ben je sneller uitgeput om verder te lachen?