Hoe komt het dat ik 4 maanden niet ongesteld ben

Want kijk ik heb NOOIT sex gehad ik heb geen vriendje maar ik had we'll 1 keer getongend en that's it maar het is 1 maand geleden dat ik heb getonged met hem en ik ben al 4 maanden nie ongesteld ik maak me egt zorgen AUB kan iemand me helpen en me tips geven wat kan ik doen nu heb. Ik geen vriendje

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Kimath
12 jaar geleden
Hoe oud ben je?
Wanneer was je voor het eerst ongesteld?
Wat is je lengte en gewicht?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben 14
Ik was met men 11ste jaar het eerst ongesteld
Ik ben 1.60 en ik weeg 50 kg

Antwoorden (7)

Ik neem aan dat je voorgelicht bent? Ik snap dan ook niet wat tongen daarmee te maken heeft. Wij kunnen niet weten waarom je 4 maanden niet ongesteld geworden bent. De enige die je kan vertellen wat er aan de hand kan zijn en die er ook naar kan onderzoeken is de huisarts.
amc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt gelijk hoor wat heeft tongen hiermee te maken toen ik tongen schreef toen was ik LIKE aahhm WHAT THE FUCK ( wtf ) maar bedankt voor de tip hoor ik voel me beter
amc
12 jaar geleden
Heel goed van je dat je het met je moeder besproken hebt
dit zag ik net bij een reactie. Als je 'women issues'hebt, is zij toch vaak de aangewezen persoon. Maak je niet in je uppie zorgen, maar praat erover en dat heb je gedaan. Good for you, girl!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whahah thnx :)
Als je nog jong bent, ben je vaak heel onregelmatig ongesteld. Naarmate je ouder wordt, word dit regelmatiger. Zo kun je in het begin bijvoorbeeld 2 x ongesteld worden met een maand er tussen, dan 3 maanden niet en dan weer 3 x wel. Dit is niks om je zorgen over te maken!

(Als je onveilige sex hebt gehad, natuurlijk wel maar je geeft zelf al aan dat niet te hebben gedaan)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het begin is het nog erg onregelmatig, je lichaam moet regelmaat vinden. Gewoon geduld hebben. En als het écht te lang duurt, naar de dokter!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt alleen zwanger worden als er sperma in jouw vagina is gekomen, dus met tongen hoef je je daar geen zorgen over te maken.
Stress kan invloed hebben, maar ik vermoed dat je jong bent. Dan komt het vaak voor. Blijf al je vragen stellen hier, dan wordt snel alles wat je wilt weten duidelijk. Er is ook zo veel om te weten! Gewoon blijven zoenen als je iemand leuks tegen komt en de gelegenheid zich voordoet. Zwanger wordt je er niet van. Veel plezier! En veel succes met je menstruatie, komt echt wel weer goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik mag hopen dat je niet denkt dat je van tongen zwanger kan worden , want dat kan niet. Misschien heb je veel stress de laatste tijd daar kan het ook doorkomen of idd door je hormonen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je stress? Te weinig eten- anorexia? Of nog maar net ongesteld?
Zo niet, op naar de huisarts. Die zal je bloed laten prikken om achter een lichamelijke oorzaak te komen. En je vragen stellen of alles thuis in orde is.

Hoe graag ik je wil helpen, ik ken je niet. Je huisarts kent jou en je medische voorgeschiedenis.
Maak je geen zorgen nog. Maandag even naar de dokter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ik heb we'll deze 4 maanden we'll vaak stress hoor :/ nou doordat men moeder een hartaanval heeft gekregen en ik moet haar verzorgen enzo en het gaat helemaal niet zo goed ik denk dat het door stress komt bedankt voor het helpen :)
Geen zorgen, ik ben een half jaar niet ongesteld geweest, dus dat tongen enzo heeft er niks mee te maken, je bent gewoon onregelmatig, gebruik je pilletjes?? als je ze niet gebruikt ben je onregelmatig.