Bestaat er een middel/medicijn om eetlust af te remmen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K
Kimath
12 jaar geleden
ja, iets eten ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahaha!

Antwoorden (12)

Water. Niets is natuurlijker dan dat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kauwgom! Moet je wel lang kouwen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een veel te strakke broek!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
haha, leuke :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Een bandje om je maag. Is wel met een operatie maar je eet wel een stuk minder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Chroom tabletten verminderen de eetlust.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pas op met chroomtabletten, want ze hebben een test met ratten gedaan en later bleek dat het dna van deze ratten beschadigd was. Ze zijn helemaal niet veilig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat wou ik nou net vragen..hoe kom je er trouwens aan, dan behalve door de velg van je bmw op te eten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HAHAHA, velg van je BMW op eten :O)))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon bij de drogist, nix mis mee!
Het best middel is van alles de helft eten....

Toegevoegd na 1 minuut:
ik wil daarmee zeggen: met wat zelfdiscipline heb je geen medicatie nodig. Elke medicatie heef namelijk weer bijwerkingen. Je zult het ZELF moeten doen. Nee zeggen tegen alles wat verkeerd is en van je normale porties van alles de helft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
ook een goede tip, van een kleiner bord eten.
ItisILeClerc
12 jaar geleden
bijwerking: razende honger
Kimath
12 jaar geleden
Nee hoor, veel mensen eten te veel omdat ze snel eten, en het duurt even voordat de hersenen signaal krijgen dat de maag vol zit.
Door maar de helft te eten, en rustig aan te doen, zul je merken dat je met minder eten al genoeg hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
valt reuze mee. Langzaam eten, bewust eten, tussendor tomaten/komkommers. gaat prima!
Nee het bestaat gewoon echt niet. Mensen betalen zakken met geld voor spullen die niet werken of waarvan ze denken dat het helpt (placebo)

Gewoon gezond eten kijk naar de schijf van vijf en je krijgt alles binnen wat je nodig hebt. Gewoon niet meer eten en flink sporten en discipline dat is het enige wat je kunt doen.

Na het sporten kun je wel eventueel een weyshake nemen tegen die eetlust dat helpt wel bij mij.

Als je gewoon uit de schijf van vijf eet hoef je geen voedingsuplementen te nemen.

Alleen vitamine d dat is wel nodig voor zwarte en donkerbruine mensen die hier wonen oude mensen en baby's

Ik ben gestopt met glucosamine, want welk merk ook het helpt me niet.

Dus het komt erop neer dat het gewoon allemaal waardeloos is. Gewoon gezond eten en niet teveel. Meer kun je niet doen

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zie dat ik geschreven heb : gewoon niet meer eten.

Het moge duidelijk zijn dat ik bedoel gewoon niet meer eten dan je nodig hebt.
Mijn excuses
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gehoord van een vriendin. Voor elke maaltijd aan warm water met citroensap drinken. ('k denk vooral omdat je jezelf er uiteindelijk niet toe kunt zetten om die citroensap te drinken voor het eten, maar het blijkt wel te werken ) Vooral geen boulion, dat wekt eetlust op)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er bestaat veel troep die ongezond is voor je lijf.

normale porties eten helpt, je maag kan rekken namelijk en raakt gewend aan grotere porties. je systeem kan eraan wennen dat je een normale verantwoorde maaltijden binnenkrijgt op vaste tijden.

dus op tijd eten, gewone porties verantwoord eten, en tussen door fruit. hoef je ook niet met middeltjes aan de slag te gaan.

heel goed kauwen op elke hap werkt ook. je hersenen geven na een bepaalde tijd vanaf dat je bent begonnen met eten een seintje naar je hersenen dat je vol zit.
tijd rekken helpt dus.

als je tussendoor honger krijgt kan je bv een beker yoghurt nemen, dat vult ook (magere vruchtenyoghurt bv)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, die zijn er. Maar wat voor eetlust is het? Als je honger hebt, moet je eten. Als je alleen maar zin hebt in lekkere dingen, dan heb je geen honger, en dan moet je zorgen dat je niet elke toegeeft aan die trek.
Heb je er last van dat je het gevoel hebt dat je _moet_ eten, dat je anders bijvoorbeeld in paniek raakt, of dat je op die manier emoties 'weg-eet', dan is het beste middel therapie.
Dus je vraag is niet zo makkelijk te beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Drink voor de maaltijd een warm glas water .
Omdat warm water een vol gevoel geeft .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
medicijnen om de eetlust te remmen zijn er niet echt.Het beste is nog water te drinken dat vult de maag.