Waarom helpt het om een snurkend persoon zijn neus dicht te knijpen voor +/- 5 seconden ofzo?

Dit is dan om diegene te laten stoppen. Maar hoe werkt dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

Hoe werkt dit?
Als jij ligt en niet slaapt en iemand houdt je neus dicht dan moet je toch volledig overschakelen van neus/mond naar je mond?
Je lichaam merkt gelijk dat je neus dicht zit zodat je automatisch reageert, de persoon zal dus onmiddellijk stoppen met snurken maar zal waarschijnlijk na een paar minuten weer opnieuw beginnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, dan heb je die persoon dus bijna wakker gemaakt en moet hij weer in diepe slaap komen zodat hij/zij weer begint met snurken. En dat kan inderdaad langer duren.