als ik soms aan het praten ben kan ik soms een woord niet meer uitspreken hoe komt dit

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Misschien praat je te snel en kunnen je gedachten het niet meer bijbenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

a) Omdat het een bijzonder woord betreft
b) Omdat je met je gedachten al veel verder bent en daardoor moeite hebt de woorden te onthouden die je wilde uitspreken
c) Omdat je je wat onzeker voelt en hierdoor gaat stotteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
soms wil je teveel vertellen in een te korte tijd, en dan skippen je hersens soms een detail zoals een bepaalt woord.
als je heel enthousiast iets vertelt dan herbeleef je het verhaal dusdanig dat je ook woorden over kan slaan.
adem diep in en vertel het verhaal rustig.
als ik heel boos ben en iets vertel ga ik bvb stotteren, als ik het zelfde verhaal vertel en doe alsof het niet over mij gaat vertel ik het beter.
succes