Ik ben sinds 4 maanden aan de pil, maar sinds toen heb ik heftige buikpijn als ik ongesteld wordt. Is dit normaal?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, dit kan geen kwaad.
Ik zelf ben ook al een tijdje aan de pil, wegens acne, en de eerste dag is ook heftiger dan toen ik nog niet aan de pil was.
Ik heb het besproken met mijn huisarts en een vriendin die ook aan de pil was, en beiden zeiden dat het normaal was en na een tijdje wordt het ook minder.
Tegen de buikpijn zou je Aleve Feminax kunnen gebruiken, dat helpt erg goed!
En doe rustig aan met alles.

Sterkte met de buikpijn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is waar, maar zoals ik het hoor lijkt het op wat ik heb.
En de meesten die ik over de pil heb gesproken die hadden hier last van op het begin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Kaylee, Nee Kirke kan niet helemaal met zekerheid zeggen dat het niets is, maar ik heb echt gewoon alleen maar versterkte menstruatiepijn.
Ik zal het inderdaad nog even aan de huisarts vragen.
@Kirke, bedankt voor de reactie. +

Andere antwoorden (1)

Kijk even in de bijsluiter, als je het niet vertrouwd en de buikpijn wordt te gek dan toch even contact opnemen met de dokter. Misschien kan hij je een ander merk pil voorschrijven.