Omdat alles ontsteekbaar is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ogen zijn heel kwetsbaar. Door te wrijven in je ogen of door vuiltjes die in je ogen terechtkomen kunnen ze soms ontsteken. Ook als je je make-up niet verwijderd kunnen je ogen ontsteken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt Duckje :)
alles kan ontsteken in het menselijk lichaam, ook de ogen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een ontsteking is een reactie van jouw lichaam op een niet bedoelde invloed van buiten af. Dus als je een beschadiging van je huid, ooglid, hoornvlies o.i.d. hebt, dan zal jouw lichaam daar zijn afweermechanisme op loslaten. Dit resulteert in een ontsteking. Ook inwendige lichaamsdelen kunnen gaan ontsteken door beschadiging. Dit kan door iets verkeerds te eten, maar ook door bijvoorbeeld een ongeluk.
jc54
12 jaar geleden
Je kan ook een virus in je oog krijgen. Het Herpes virus is berucht. Ogen zijn organen , net als andere organen en ziekteverwekkers proberen zich ten nadele van ons lichaam te ontwikkelen .