ik wil in therapie om te leren hoe ik om moet gaan met mijn emoties maar waar en hoe kan ik in aanmerking komen?

ik heb al van alles bekeken hier in apeldoorn maar je moet voor alles een verwijsbrief hebben nu vraag ik me af hoe krijg je die? en hoe kan je jezelf aanmelden voor therapie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Er is een organisatie: Pretty Woman.
misschien kan je daar even naar kijken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een verwijsbrief krijg je via de huisarts.
anneliez
12 jaar geleden
De verwijsbrief kan je idd halen bij de huisarts, even een afspraak maken en dan vertellen dat je naar een therapeut wil. Vaak gaat de huisarts niet heel diep op je verhaal in. Mijne gaf ook een paar mogelijkheden waar ik heen kon waar hij goeie ervaring mee had en je mag dan gewoon zelf de keuze maken waar je heen wil.
Vaak kan je op internet een telefoon nummer vinden van de praktijk dan kan je daar een afspraakmaken voor een intake gesprek en zie je vanzelf verder of je daar verder wil of niet.

Succes!