Ik heb zo een schoolvoetbaltoernooi en aangezien ik al een jaar niet heb gevoetbald ben ik redelijk zenuwachtig.

Zeker omdat er mensen in mijn team zitten die zeuren voor de kleinste dingen.

Hoe hou ik mijn zenuwen onder controle, want tot vorig jaar was ik altijd wel een redelijk goede verdediger.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je zenuwen houdt je 'onder controle' door ze er gewoon er te laten zijn.
Spreek ze evt. gewoon uit..
in het spel zullen ze verdwijnen, als je gewoon lekker fanatiek bezig bent. De zenuwen zijn vooral nu.. vooraf.

sport ze!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uiteindelijk was ik één van de betere.

Andere antwoorden (2)

gewoon je best doen en in
je hoofd houden dat het maar een sportdag is en geen finale ergens van....
en plezier maken!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het overzicht bewaren en zoeken naar de vrije man, wanneer een speler druk op je zet en je kan niet afspelen schiet je hem maar blind naar voren :).