Zijn er (tastbare) dingen waar je op geen enkele manier dood aan kan gaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
zelfs een waterlelie is dodelijk. Ga er maar eens 10 minuten onder zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha Kimath, +. Ook in pluisjes, postzegels en grassprieten kun je stikken....

Het beste antwoord

een voorzichtige kus op iemands wang die stevig in een stabiele stoel zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HAHA, sterk...
maar onmogelijk!!!! want het is geen afscheidskus die ik bedoel. hihi (daar gáát mijn zorgvuldig van tevoren ingedekte antwoord....!!!!) hahaha

Andere antwoorden (6)

Pluisjes, die kunnen echt niks veroorzaken behalve hooikoorts, maar dat is niet dodelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel plezier met dat geïnhaleerde pluisje dat in je longen zit te irriteren en maar niet los laat...
Ha, die Roland1995;

Dat denk ik wel. Postzegels bijvoorbeeld. Mijn fantasie is tenminste niet gruwelijk genoeg om een manier te bedenken hoe je door een postzegel zou kunnen doodgaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
één grasspriet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Piepschuim? Of een stofje. Behalve als je niet tegen stof kan. een zak doekje, behalve als het giftige stoffen mee draagt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een zakdoek inslikt ga je ook dood
Een lepel.
Alhoewel; bekijk dit filmpje maar eens;
http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=NL#/watch?v=9VDvgL58h_Y
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
slagroom :D