Kan het kwaad om 10 rollen Stophoest te eten op een dag?

Vind ze erg lekker!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
18.3K

Het beste antwoord

Je krijgt veel te veel suiker binnen op die manier. dat kan inderdaad kwaad.

"Ingrediënten
Suiker, Zoethoutwortelextract, Gelatine, Karamel, Menthol

Voedingswaarde
390 Kcal, Eiwit 0,7g, koolhydraten 97g, vet 0g, Vezels 0g, natrium 0g"

http://www.ciao-shopping.nl/Redband_Stophoest__Review_141076
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Denk niet dat het kwaad kan maar volgens mij kan je er wel diarree van krijgen 
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gezond is het niet, aangezien er suikers in zitten.
Maar kwaad kan het ook niet.
Het kan inderdaad wel laxerend werken, maar dat staat er op...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zijn ook erg lekker.
Maar 10 rollen zijn absoluut teveel. Dat weet je vast zelf ook wel. Niemand hier zal zeggen: dat is oké, neem er anders 11 als je zo lekker vindt :)
Slecht voor je tanden, je darmen. Veel te veel suikers.

Alles met mate. En daartoe behoren niet TIEN rollen snoep per dag...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gelukkig maar Pinaar...maakte me al zorgen..:)
Mmmm, lang geleden dat ik dat gehad heb. En als je er eentje hebt gehad is de neiging om er nog meer te nemen groot, ze zijn ook zo snel weg!
Maar 10 rollen lijkt me niet gezond, om de al genoemde redenen, maar ook omdat zoethoutwortelextract bloeddrukverhogend is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoethoutwortelextract geeft een verhoogde bloeddruk. Nu zal dat bij een rol nog wel mee vallen als je jong bent, maar 10 rollen lijkt me echt niet gezond op den duur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet meer gezond zoveel te eten van stophoest.
Het verhoogt de bloeddruk, de suikerspiegel, heeft veel calorieën en koolhydraten en zorgt ook nog eens voor een laxerend effect. Ook je gebit zal er zeker van te lijden hebben.
amc
12 jaar geleden
eet er maar 100, dan hoef je nooit weer...