hoe kan ik een goed oppas adres vinden?

ik wil heel graag oppassen en kom dus niet met antwoorden als kennissen en famillie want dan zou ik het niet vragen....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb toen de kinderen nog jong waren ook wel eens oppas voor een avond nodig gehad. Deze gezocht via buren (buurmeisje dat we zelf kenden) of op aanbeveling van andere ouders die we kenden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker om je reis naar amerika te betalen -.-

Antwoorden (7)

Marktplaats misschien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe ga je op marktplaats een oppasadres vinden??? XD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou als je op diensten zoekt zul je echt mensen tegenkomen die zichzelf als oppas aanbieden of mensen die een oppas zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een +1 van mij hoor, helemaal geen raar idee hoor Kim1212.
Sterker nog, ik heb bijna al mijn oppasadressen van marktplaats, ik plaatste een advertentie en met succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ goed antwoord! Ik heb mijn oppassen via marktplaats gevonden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ze dan ook kopen œ
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb mijn geweldige oppas ook via marktplaats!
Misschien posters of een advertentie bij een basisschool ophangen?
Of de supermarkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, briefjes met leuke tekst ophangen bij supermarkten werkt altijd goed.
Briefjes ophangen bij instellingen als consultatiebureau, GGD, kinderdagverblijf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zoveel vragen binnen 5 minuten, wist je dat je de beschrijving van je vraag kunt aanpassen en dingen kunt toevoegen?

Oké ontopic dan maar:
-Vraag aan de buren met kinderen
-Hang kaartjes in de supermarkt/ school
-vraag het aan ouders in de kinderspeeltuin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je wilt liever geen antwoorden met kennissen en familie erin maar toch is dat altijd een goed begin. Als de kennissen en familie zelf geen kinderen hebben kennen ze misschien wel mensen met kinderen. De meeste mensen zoeken nu eenmaal viavia een betrouwbare oppas. Dus zeg tegen de mensen in je omgeving, zoals familie en kennissen maar ook buren, dat je werk zoekt als oppas, zo gaat vaak het balletje wel rollen.
Kijk ook goed rond in de buurt, bel aan bij mensen met kinderen of doe een leuk briefje in de bus.

Als je al oppaservaring hebt vergeet dan niet om te vragen of je die oude adressen kunt opgeven voor referenties, dat word over het algemeen als belangrijk beschouwt.
Hang eventueel een briefje op bij een plaatselijk kinderdagverblijf, peuterspeelzaal of basisschool.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt op verschillende basisscholen in de buurt vragen of je een advertentie in de schoolkrant mag plaatsen.
Zet er je leeftijd bij en tot hoe laat je maximaal door de week en in het weekend kan oppassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Marktplaats daar vind je hele goedkope en goede er past nu een meisje van 13 bij ons op is een hele liefe meid haar E-mail is : girlpoweranna@live.nl
ik betaal haar 1,50 per uur in het weekend en in de vakanties ze heeft al best veel ervaring.