Wat betekent een droom als je steeds door de Efteling loopt en de attracties en de bomen zijn weggehaald?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe weet men dat men daar is als er niets staat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De enige die een droom correct kan uitleggen, is de dromer zelf. De droom is enkel en alleen zeer specifiek bedoeld voor de dromer zelf. Geen mens op de wereld zal dezelfde droom, met exact dezelfde inhoud dromen. Ga je zelf na, een ander kan je alleen aan het denken zetten..., bijvoorbeeld, waar staat de efteling voor? Wat zijn daarin de attracties en wat zijn de bomen? Reactie als buitenstaander; kan het zijn dat je het leven iets te sprookjesachtig beschouwt, en dat op de een of andere manier wat jouw betreft de 'leuke kanten' er niet meer zijn. Bomen zijn standvastig en geven zuurstof, ...mis je dat? Nogmaals, het feit blijft staan, alleen jijzelf kan de diepere lading / betekenis aanvoelen / weten van jouw dromen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is geen droom maar een nachtmerrie, ik moet er niet aan denken dat het Sprookjesbos niet meer bestaat ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan niemand je vertellen, vrees ik.

Antwoorden (1)

met een beetje fantasie denk ik : dat je gewoon een keer naar de efteling moet gaan .....ik denk dat je een aantal reclames hebt gezien van de efteling en mischien zelfs van de sprookjes boom
En al die dingen samen + een beetje fantasie zorgen voor die droom
xD