is het erg als je staal in je lijf heb zitten

Ik heb een noosa armband en daar kan je van die klik knopen op doen ik dacht ik haal er eentje af met mijn tanden maar toen schoot hij mijn kil in. ik heb hem nu 3 dagen in mijn lij zitten maar ik heb hem nog steeds niet uit gepoept. dus wat moet ik doen, op google staat dat je maximaal 5 dagen moet wachten maar hij is er nog steeds niet uit!?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

moet onder een auto magneet ( van de sloop) gaan liggen en dan de handstand doen XD......sorry
tja ,...ik weet niet als google zegt dat je 5 dagen moet wachten ....ik denk niet dat het echt veel kwaad kan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de 5 dagen nog geen resultaat hebt kan je beter naar de huisarts gaan.
Maar weet je zeker dat zo'n klein knoopje er niet uit is? Het moet vrij groot zijn wil het opvallen dat het uit je lichaam is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach, dat poep je wel weer uit. Mijn tand is er ook weer uitgekomen, nadat ik hem had doorgeslikt omdat ik stokbrood aan 't eten was. Ik eerst helemaal hysterisch doen (ik was zo'n ventje van een jaar of 8, misschien 9), mem de dokter bellen en dat kwam wel weer goed. Jammer genoeg was hij doorgespoeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mem?
Fries? :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ;)
Dus je kijkt je ontlasting elke keer goed na? Ik kan me voortstellen dat zo'n klikknop onzichtbaar kan zijn omdat 'ie helemaal in een drol kan zitten...

Er zitten geen uitstekende scherpe uiteinden aan, wat dat betreft zou ik me niet zo veel zorgen maken. Maar als je het zeker wilt weten, kan je huisarts even bellen. Hij zal je vertellen of het ernstig is, en of het ook onderzocht moet worden. Als het nodig is kunne ze met een röntgenfoto of een MRI scan zo zien waar hij gebleven is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kwestie van tijd. En als je t niet uitpoept dan merk je dat vanzelf (maagklachten) en dan zou ik pas naar de dokter gaan. Het lichaam kan meer verdragen dan je denkt :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tenzij je je ontlasting met een vork hebt geprakt kun je er wel van uit gaan dat die knoop allang in het riool ligt.
In het andere geval zou ik me ook niet al te druk maken.