Wat is de beste arts of kliniek op gebied van heup en rug klachten?

Ik heb nu al jaren erge klachten in heupen en rug. Er zijn fotos gemaakt en mri, maar niks te vinden. Ik weet dat er iets mis is, maar de huisarts gaat niet echt met mij mee hierin. Ze heeft me nu naar de Reade gestuurd (revalidatie centrum) om maar zo goed mogelijk met mijn pijn te leren leven.... Ik wil gewoon meer onderzoek, al moet ik op alle ziektes getest worden. Ik wil dus naar de aller beste, maakt niet uit of dat in nederland of belgie of de andere kant van de wereld zit. Ik ben het nu echt zat dat ik als 20 jarige niet het leven kan lijden dat ik wil lijden.. Wie kan mij helpen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Kimath
13 jaar geleden
Ik heb goede ervaring met heupoperaties in St. Maartenskliniek in Nijmegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje :) Ik heb in Juli een afspraak!! JEEEJ :D dank dank dank ;) !!!!

Het beste antwoord

De Sint Maartenskliniek in Nijmegen is de specialist op het gebied van beweging.

Toegevoegd na 1 minuut:
Een vriendin van me had ook allerlei vage klachten in de gewrichten. Jarenlang van hot naar her geweest en uiteindelijk in Nijmegen terecht gekomen, daar hebben ze haar weten te helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Ben ik geweest voor mijn heupoperaties, zeer tevreden over!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jeej:D bedankt !! Ik heb een afspraak gemaakt, wel pas in juli, maar dat kan er ook nog wel bij :D
DANK DANK DANK DANK DANK !!!!!!!!!!!!!