Hoe kan ik snel goed bruin worden? Zonder bruiningsmiddelen. De vraag is al gesteld maar ik bedoel bv. Een stappenplan en zonder bruiningsmiddel!

Zonder bruin

Toegevoegd na 33 minuten:
Ingsmiddellen

Toegevoegd na 35 minuten:
TIPS OM SNELLER BRUIN TE WORDEN, HOE HOUD JE HET VOL OM LANG IN DE ZON TE ZITTEN? TERWIJL DE ZON OP JE HUID BRANDT?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (7)

Het is bijna 30 graden vandaag, dus ik stel voor dat je in de tuin gaat zitten.

Dan gaat de rest vanzelf :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, daar heb je zeker een lange studue voor gevolgd!
Tis ook t juiste antwoord, zeker gezien de vraagverduidelijking.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan hangen de vellen erbij oeps;))
Bovenstaande antwoord is perfect. Of je gaat schmincken, tenzij je dat onder bruiningsmiddelen telt.

Vanwaar eigenlijk je vraag, wat voor een antwoord anders dan in de zon gaan zitten verwacht je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat je huid wennen aan de zon en bouw het langzaam op. Als je eenmaal wat begint te kleuren kan je steeds langer de zon in en zul je minder snel verbranden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hou het altijd langer vol in de zon door alleen mijn lichaam in de zon te laten, en mijn hoofd in de schaduw. Scheelt echt een stuk! En je hoofd wordt vanzelf wel bruin als je op een terrasje zit of buiten loopt :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bewegend word je mooier bruin, en je hoeft helemaal niet in de zon te gaan zitten bakken, in de schaduw word je ook bruin.
Gewoon elke dag iets langer, wel smeren met antizonnebrandspul, en je wordt echt vanzelf bruin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst een raad: Blijf UIT de zon rond het middag-uur (11.30-14.30 uur). Dat is vragen om problemen. Verder: Smeer U goed in met beschermende creme, met een hoge beschermingsfactor. Ik neem zelf altijd factor 20. En dan als afsluiting: Water! Zorg dat U regelmatig een rivier, meer, zee of zwembad induikt en laat U drogen door de zon. Voortdurend herhalen en U bent binnen de korste keren zo bruin als Obama! Overigens: U kunt uzelf ook met regelmaat besproeien met een plantenspuit....!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je wordt niet per se allemaal even bruin hoor, als ik de hele zomer buiten ben heb ik een vage tint, een vriendin van me hoeft maar aan de zon te _denken_ en ze wordt al bruin: dat ligt aan de huid, de een wordt wel echt bruin, de ander niet.
Door een dag van te Vooren te scruben word en bijf je veel mooier bruin. Na een week weer een lichte scrub (geen zorgen je zult bruin blijven). En ZONNEBRAND OPSMEREN!!!