hoe word ik sterk

met wat voor manieren word je sterk

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
lichamelijk sterk of geestelijk sterk?

Het beste antwoord

gewicht heffen en veel naar de sportschool gaan. en niet te veel snoepen etc wel weer veel proteine nemen dat is dan wel weer goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Danoontje POWER!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan o.a. door te sporten of door je spieren te versterken met behulp van oefeningen (zoals sit-ups).
Op internet zijn veel oefeningen te vinden, zoals op http://www.fitness-island.com/.
Succes met sterk worden ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eiwit rijk dieet en een plan opstellen in de fitnesscoach die hebben er verstand van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je je botten ook stevig will houden, moet je veel melk drinken water enz. Je kan opdrukken hardlopen en dat soort dingen, natuurlijk dan wel op je voeding letten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewichttraining, zwemmen, roeien.