flauwgevallen door niet te eten

Ik ben vandaag flauwgevallen en ik denk dat ik ben flauwgevallen doordat ik de hele dag niks heb gegeten en ik heb ook nog een van nature een laag bloeddruk maar wat mijn vraag nu is hoelang moet je niet eten totdat je gaat flauwvallen ik ben 14 en weeg 50 kilo

Toegevoegd na 13 minuten:
Had die dag film opnames dus best wel veel druk

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom heb je de hele dag niet gegeten dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
14 jaar en 50 kilo is te weinig informatie. Hoe lang ben je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik ben best wel lang 171 cm maar ik eet heel heel veel al sinds mijn geboorte prop ik alles naar binnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
171 cm ik heet vreselijk veel al sinds mijn geboorte
itsme
12 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/hoelang-eten-totdat-flauwvalt.179228
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje itsme kan me niet herinneren dat ik die vraag heb gesteld

Antwoorden (5)

Daar is geen hapklaar antwoord op te geven omdat het omslagpunt waarop je gaat flauwvallen van enorm veel factoren afhankelijk is.

Bijvoorbeeld; wat ben je op dat moment aan het doen? (fysieke inspanning zoals sporten etc.) of dat je de hele dag in de volle zon zit, hoe zit het met het je metabolische huishouding in je lichaam, dus wat is de verhouding van zouten, mineralen en elektrolyten etc. En dan nog het feit dat je niet eet speelt op zo'n moment een cruciale rol.

Maar goed, daar staat tegenover dat het natuurlijk enorm ongezond is als je in de puberteit zit om niet te eten, en al helemaal niet om opzettelijk flauw te willen vallen.

Je bent 14, dus ik ga er van uit dat je dat wel weet. ;)

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik meende te begrijpen dat je vraag was hoe je opzettelijk flauw kunt vallen...
Mocht dat niet het geval zijn; je lichaam kan langer dan een dag zonder eten, (geschat wordt voor een gezond persoon ongeveer zeven dagen max.) zonder drinken zou iemand het maximaal 3 dagen vol kunnen houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thnx!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
leuke woordspeling,erg grappig :)
Dat zal per persoon verschillen.
Ligt er aan hoe lang je bent, hoe veel je weegt, en hoeveel je gewend bent te eten.
Gemiddeld kan een mens wel langer dan een dag zonder eten, voordat hij flauwvalt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een auto rijdt ook niet zonder brandstof, om goed te kunnen functioneren heb je brandstof (eten) nodig. Als je bang bent om "te dik" te worden, eet dan gezonde dingen zoals bruin brood met kaas en fruit en laat het snoepgoed en suikerhoudende frisdrank staan. Goed op je gezondheid letten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je lijkt m'n moeder wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey stalker
Je moet niet niks eten om
Af te vallen he!
Als je niet ontbijt kom je aan, te wijnig eten is ongezond en daar kon je lichaam ff nietmeer tegen. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gezien je best veel weegt (tenzij je langer dan 1.70 bent) neem ik aandat je opzettelijk niets eet om af te vallen. Dat is heel slecht en moet je niet doen.

Hoe snel je flauw valt ligt helemaal aan de persoon. Of je veel voedsel nodig hebt op een normale dag, je lengte, enz.