Pijn links onderin mijn buik wat kan dat zijn!

Ik wilde deze maand de pil doorslikken, maar kreeg halverwege bloedingen ik ben dus maar gestoptbimdat ik dacht toch ongesteld te worden door de pil heen dat heb ik wel vaker gehad, maar het bleef alleen maar bij die bloedingen en wordt niet ongesteld? Ik heb nu al 3 dagen heel veel pijn links onder in mijn buik, weet iemand wat dat kan zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, het kan van alles zijn, van een ontsteking in de baarmoeder tot een gevoelige darm, misschien kun je de huisarts morgenochtend even bellen om te vragen wat hij ervan vind?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je vaker door de pil "heenbreekt" is deze niet zwaar genoeg. Je lichaam kan aan de dosis gewend zijn. Zoals mijn voorgangers adviseer ik je om contact op te nemen met je huisarts. Je hebt een eierstok linksonder, maar het kan inderdaad ook je darm zijn, je baarmoeder enz.

Antwoorden (1)

Dit soort problemen kan je beter neerleggen bij je huisarts. Over gezondheid moeten heel voorzichtig zijn en zelfs een dokter kan pas spreken nadat hij je onderzocht heeft. Dus ga naar de dokter zou ik zeggen.