Sowieso in theorie. Spieren worden aangestuurd door elektriciteit (zeer lage spanning/stroom uiteraard).

Zou je het voor elkaar krijgen om een minuscule breuk in een spier te maken. Zo klein dat je met de geringe stroom die je hebt een doorslag-spanning krijgt, dan creëer je een vonk..

Maar of je dat praktisch voor elkaar krijgt?? Succes...!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Niet als je een muggle bent (een dreuzel).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je statisch geladen bent, en dat heeft iedereen wel eens, zie je vonken overslaan als je bv je auto aanraakt. (moet het natuurlijk wel donker zijn)