vanaf welke leeftijd kun je afvalpillen kopen?

ik ben te zwaar en wil graag wat afvallen daarom zou ik willen weten vanaf welke leeftijd je afvalpillen/afslankpillen kunt kopen
weet iemand dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4K

Antwoorden (3)

Je kunt vanaf je 18e afval-pillen gebruiken..

Dus ik neem aan dat je dus ook op je 18e leeftheid mag gaan kopen..

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is Gewoon beter om te sporten :D,
30 minuten per dag bewegen = 
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas, er bestaan geen afvalpillen.

Er bestaan wel pillen die beloven dat je er vanaf zou vallen, alleen dat is niet waar, dat kan niet.

Meer bewegen, gezonder eten (niet teveel, of helemaal niet) snacken en snoepen. Niet te vet, niet te veel, en zeker wel veel groente en fruit.
Dan val je prachtig af, zeker als je nog in de groei bent. Dan heb je dubbel voordeel van gezonder eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De afvalpillen die je zo in de winkel kan kopen helpen voor geen meter.
Je kan ze waarschijnlijk kopen vanaf je 18 jaar.
Maar het is beter om gewoon gezond te eten, niet te snoepen of snacken en geen suikerrijke frisdrank. Daar zal je al een eind mee komen.