Met biodermal wordt het litteken veel minder zichtbaar. Ik heb dat ook gebruikt en het heeft het litteken veel minder zichtbaar gemaakt, het valt nu bijna niet meer op. Daarbij helpt het erg om lekker veel in de zon te zitten zodat je vel kan vervellen, daar word het ook minder zichtbaar van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Met vitamine E (zoek naar cremes of een olie die dit bevat) of macadamia olie.
Dagelijks goed inmasseren en soepel houden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij hielp Tea Tree Oil (verkrijgbaar bij winkels als 'De Tuinen') heel goed :-) Dat maakt ze soepeler en minder zichtbaar. Ik heb ook Biomertal gebruikt, werkte ook wel goed maar verkochten ze bij mij in de buurt alleen in kleine verpakkingstubes (er bestaan wel grote!), en ik heb heel veel grote littekens op me rug dus dat schoot niet zo op, om de drie dagen nieuwe tube, hihi. Maar beide werken ze erg goed tegen de zichtbaarheid van littekens :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hee en Bio-Oil? Schijnt ook goed te zijn, iemand daar ervaring mee?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
litteken creme van biodermal, deed wonderen voor mijn vriend. Hij had een grote operatie aan zijn borstkas met een litteken van ongeveer 20 cm, is nu bijna niet meer zichtbaar. Het litteken word ook zachter van de creme in plaats van zo hard en onbeweeglijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met uiercréme.