Wat gebeurt er in je lichaam als je schuim overgeeft na XTC gebruik?

Ik zie wel eens vaker op feestjes mensen die XTC nemen, daarna moeten ze vaak schuim overgeven!
Hoe kan dit en wat gebeurt er in je lichaam dat dit gebeurt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
11.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je dat zeker? Ik heb veel mensen XTC zien gebruiken en zelf ook het nodige ervan op maar nog nooit iemand schuim zien overgeven. Wel een beetje schuimwit in de mondhoeken zien ontstaan, maar dat is met een veeg van je mouw weer weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker! Vaak genoeg gezien hoor!!

Het beste antwoord

Dit is een heftige reactie van de maag op de XTC pil.
Dit komt bij ongeveer 1% van de gebruikers voor.
Je maag stuwt eerst het zogenaamde 'hartwater'naar je mond.
Dit is een soort slijm/vocht mengsel, dat vanuit de maag naar bover stijgt en voorafgaat aan braken.
Jij krijgt dan braakneigingen, die er nog duidelijker op wijzen, dat jouw maag de XTC niet verdraagt.
Dit betekent, dat je ook beter geen XTC kunt gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje

Andere antwoorden (1)

Klinkt voor mij meer als een overdosis. Iemand die te veel opiaten heeft gebruikt, zakt langzaam in elkaar en dommelt weg. De hersenen komen bijna stil te liggen, zodat de ademhaling wegzakt. Vaak komt er vocht in de longen, waardoor het slachtoffer nog minder zuurstof krijgt. Die benauwdheid voelt hij niet omdat hij ondertussen buiten westen raakt. Mensen met een OD zien er vaak slap en bleek uit. Ze ademen langzaam of helemaal niet. Soms hebben ze schuim op de lippen, soms braken ze of krijgen ze epileptische aanvallen.

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=19239