Kan een vrouw als ze slaapt een orgasme krijgen?

Bijv. als een ander haar clitoris stimuleert.
En zal ze dan wakker worden, of er gewoon doorheen kunnen slapen?
Ik ben er benieuwd naar!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.1K

Het beste antwoord

Zeker wel, zelfs in haar droom. Waarom denk je dat ik zo uit alle macht aan het leren ben om "lucide" te dromen!
Robbie Williams...nog ff wachten, ik doe mijn best!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL..+1

Andere antwoorden (6)

ja dat kan wel degelijk.
meestal word ze wel wakker dan hoor.
maar ze kan ook een orgasme krijgen zonder dat iemand eraan zit.
vrouwen hebben ook ''natte dromen''
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Uit ervaring kan ik zeggen dat ik bij stimulatie op een gegeven moment (drijfnat) wakker wordt en me dan bewust wordt dat ik geniet van een gevoel wat in mijn slaap steeds dichterbij kwam.

Ook heb ik weleens een orgasme gekregen in mijn droom, zonder enige vorm van stimulatie. Een vreemde ervaring, ik werd heel 'vaag' wakker op het hoogtepunt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kan.
Het kan zelfs zonder dat de clitoris gestimuleerd wordt.
Meestal tijdens een 'mooie' droom.
Geloof me maar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kan. meestal worden ze wel wakker. Tijdens een droom kan ook inderdaad... :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zou kunnen, heb het zelf helaas nog nooit meegemaakt... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee ik dus ook niet, daarom vroeg ik het me af :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hihi, we wachten geduldig af...!
Het kan zeker (zoals je al eerder hoorde), maar ik denk niet dat ze er gewoon doorheen slaapt en er niets van merkt..maar ja, als het wèl zo is...zullen we het nooit weten ;-)