Wat zijn toch die rode vlekjs op de huid?

Het lijken kleine bloed gevulde blaasjes. Sommigen liggen echt op de huid, andere weer niet. Het lijkt wel als je oude wordt of je er meer krijgt. Ze zijn te grootte van ca 1 tot 2 a 3 mm.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet het niet zeker, daarom geen antwoord maar reactie maar kan het zijn door de zon? Mijn zusje heeft dat namelijk als ze in de zon heeft gezeten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee ik heb ze al jaren en mijn vrouw ook. Een stuk of wat verdeeld over mijn romp. Ze vallen niet echt op hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijken het meer blaasjes of vlekjes? Bloedgekleurde vlekjes heb ik namelijk ook en ben erg benieuwd ook wat dat is....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie het antwoord van DeBibliotheek. Ik denk dat dat het is: CHERRY HEMANGIOMA

Het beste antwoord

Ook dit is geen medisch advies, maar slechts een poging u op weg te helpen.

Het zou kunnen gaan om het onschuldige verschijnsel ouderdoms haemangioom.

U kunt het beste een afspraak maken met uw huisdokter.

(RJ)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

huisarts weet het vast. heeft ie voor geleerd.