Mijn zusje heeft bruine handpalmen. Het is geen henna of zelfbruiner. Weet iemand misschien wat het wel is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
We kunnen er, neem ik aan, toch wel van uit gaan dat het om schone handen gaat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien was het toiletpapier op haha

Antwoorden (4)

Heeft ze misschien paaseitjes gehad.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of ze eet heel veel groente en fruit waar caroteen in zit (oranje kleurstof in b.v. wortel en tomaat), of ze heeft walnoten van de bast ontaan. Maar dat laatste zal wel niet, aangezien er nog geen walnoten aan bomen zitten.

Ze kan ook een iets aan de lever hebben. Dus wat het kan zijn, is vanaf hier niet te zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze heeft misschien schorseneren schoongemaakt. Want bij het kuisen komt melksap vrij dat de handen bruin kleurt.
Ik neem aan dat je zusje geen kind meer is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan veroorzaakt worden worden door slechte werking van de bijnierschors. Ga iig even naar de huisarts.