ik heb een vertroebeling van het oogbol vocht heeft iemand ervaring met het laten vervangen van dit vocht wat wel mogelijk is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Hoi, ik heb precies hetzelfde, in beide ogen. Eerst het ene, een half jaar later het andere.De oogarts constateerde dat het "glasachtig lichaam ( is soort gelei) had losgelaten en dat dwarrelt dus door mijn oog. Kan geen kwaad, maar is hinderlijk, omdat het af en toe tijdelijk je zicht vertroebelt. Hij heeft mij gezegd dat het wel geopeerd kon worden, maar dat het risico van die ingreep ( netvlies gevaar voor scheuring) groter is dan de baten die het oplevert. Dus ik laat niets doen..