Wanneer weet je of je borsten groeien?

Hoe kan je weten wanneer je borsten groeien? Is dat als ze pijn doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
13.8K

Antwoorden (4)

Bij mij deed het wel pijn ja... En je merkt het natuurlijk ook als je bh's te klein worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, soms merk je dat ze gevoelig zijn. En soms zie je het gewoon - niet dat ze groeien natuurlijk, maar wel dat ze gegroeid zijn: ineens zit er iets dat er eerder niet zat ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt af en toe pijnscheuten ervaren in je borsten. Ook als je aan het stoeien bent en er komt iemand tegen je borsten aan kan dat erg pijn doen.
Steenuiltje
13 jaar geleden
je merkt het inderdaad meestal als ze wat gevoeliger zijn.

als je dan inderdaad aan het stoeien bent kan je wel eens pijn krijgen of als je ergens tegen aan stoot! maar de pijn houdt meestal wel op als ze gegroeit zijn (of even zijn gestopt met groeien)